O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

11. 5. 2010

5.výročie eTwinning v našej škole



V stredu, 5. mája sa po celej Európe uskutočnila akcia na podporu a oslavu 5. rokov etwinningu (tvorba a realizácia medzinárodných projektov s využitím IKT). Na webovej stránke ZŠ Dargovských hrdinov v Humennom sú informácie o etwinningových projektoch, ktoré v tomto školskom roku úspešne realizujeme. A preto sa v rámci osláv 5. výročia naša škola, ako jedna zo šiestich škôl na Slovensku zapojila do tejto medzinárodnej aktivity. Spoločným podujatím všetkých štátov bolo vypúšťanie ekologických balónov s logom etwinning o 12,00 hod. Školy však mohli zorganizovať pri príležitosti výročia akúkoľvek aktivitu. Žiaci našej školy okrem vypúšťania balónov v čase od 10,00 hod do 12, 00 hod skladali v priestoroch telocvične z vrchnákov PET fliaš logo etwinning. Všetkým zúčastneným patrí veľké ĎAKUJEME!!! Vytvorili sme pekný obrázok, balóniky sme vypustili a dúfame, že realizácia etwinningových projektov bude aj naďalej obohacovať naše vyučovanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára