O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

13. 2. 2010

Medzinárodná konferencia eTwinning v španielskej Seville



Tohtoročnou konferenciou v Seville, ktorá sa koná každý rok, sa oslávilo piate výročie iniciatívy eTwinning. Počas troch dní konferencie (5. – 7. februára) učitelia z tridsiatich dvoch krajín Európy a zástupcovia štátov Európy bilancovali iniciatívu eTwinning s cieľom podporovať:
• prácu so žiakmi na projektoch,
• online spoločenstvá učiteľov a
• početné príležitosti na profesionálny rozvoj
Spoločne so šiestimi učiteľmi zo Slovenskej republiky sa konferencie zúčastnila aj pani učiteľka Ivana Čepová. V tomto školskom roku sme spoločne s mojimi žiakmi úspešne realizovali projekt v rámci programu partnerstvo škôl eTwinning pod názvom Pátranie po Popelce. Naši i partnermi boli žiaci z Českej republiky a priebeh projektu sme zaznamenávali prostredníctvom projektového denníka, ktorý je známy ako TwinBlog http://twinblog.etwinning.net/14692/ Tento projekt som prezentovala aj na konferencii.
Konferenciu v Španilsku otvorila Odile Quintinová, generálna riaditeľka Európskej komisie pre vzdelávanie a kultúru, ktorá zablahoželala tisíckam angažovaných učiteľov k ich príspevkom k tomuto inovačnému vzdelávaciemu nástroju: „eTwinning je skutočným spoločenstvom praxe, učenia, excelentnosti a inovácie vo vzdelávaní na európskej aj svetovej úrovni. Učitelia, ktorí sa zapájajú do iniciatívy eTwinning, ukázali, akým silným zážitkom pre deti môže byť vzdelávacia skúsenosť, keď sa obohatí o medzinárodnú spoluprácu a výmenu v oblasti kultúry a jazyka prostredníctvom nástrojov dvadsiateho prvého storočia.“
V rámci akcie eTwinning boli na konferencii odovzdané ceny najlepším projektom za vynikajúce výsledky v oblasti eTwinning počas školského roka 2008 – 2009. Ceny sa udeľovali v troch vekových kategóriách (4 – 11, 12 – 15 a 16 – 19) a v štyroch tematických kategóriách (španielsky jazyk, francúzsky jazyk, matematika a prírodné vedy a tvorivé využitie digitálnych médií). Medzi víťazov patrí spolu 37 škôl z 21 krajín. Slovenská republika získala prvé miesto pri realizácii projektu p. uč. Gabriely Bodíkovej zo strednej odbornej školy drevárskej v Liptovskom Hrádku.
Touto cestou chcem poďakovať mojim žiakom, rodine, vedeniu školy a MÚ v Humennom za podporu no a samozrejme predstaviteľom NSS, ktorí mi túto cestu umožnili.
Tu si môžete pozrieť fotografie z konferencie a fotografie z historických pamiatok mesta Sevilla.

Medzinárodná konferencia:


Mesto Sevilla:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára