O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

30. 10. 2009

eTwinningový projekt - Pátranie po Popelce

Čo je to eTwinning?
eTwinning je aktivita, vďaka ktorej môžu školy spolupracovať prostredníctvom Internetu. Spolupracujú vždy minimálne dve školy z dvoch rôznych európskych zemí. Školy si spoločne vytvoria projekt a ku spoločnej práci využívajú informačné a komunikačné technológie (IKT).
Pracovať môžete na akejkoľvek téme, na ktorej sa s partnerom dohodnete. Do aktivity eTwinning sú zapojené všetky členské štáty Európskej únie: Belgicko, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Írsko, Taliansko, Cyprus, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Nemecko, Nizozemsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Rumunsko, Grécko, Slovinsko, Slovensko, Španielsko, Švédsko, Veľká Británia.
V rámci absolvovania eTwinningového kurzu som sa zapojila do realizácie projektu. S partnerskou školou z Rakovníka (Česká republika) sme sa dohodli na jeho realizácii. Nazvali sme ho Pátranie po Popelce. Jeho jednotlivé kroky nájdete na stránke Twinblogu:
http://twinblog.etwinning.net/14692/
No a keďže sa do aktivít môžu zapojiť. žiaci vo veku 3-19 rokov, zapojili sa aj moji žiaci z 2.B triedy, ktorí sa podieľali aj na tvorbe tejto prezentácie.





No a toto je pokračovanie projektu - leporellá Popoluška. Vytvorili ich moji žiaci - je to darček pre našich českých kamarátov:



Toto je záverečné video z realizácie projektu. Bolo predprípravou na medzinárodnú konferenciu v Španielsku, preto je v anglickom jazyku:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára