O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

24. 6. 2009

Depeche Mode - Tour of the Universe


Bratislavský štadión Inter ovládla v pondelok, 22. júna večer kultová skupina Depeche Mode. Mne sa opäť podarilo ísť na koncert a napriek daždivému počasiu to bol pre mňa neskutočný zážitok. Bola som prekvapená, že Dave Gahan, Martin Gore a Andrew Fletcher sa na pódiu objavili už pár minút po 20,00. Rovnako ako na iných koncertoch v rámci európskej časti Tour of the Universe začali predstavovaním skladieb z aktuálneho CD Sounds of the Universe (2009). Úvodnú In Chains vystriedal singel Wrong a novinka Hole To Feed. Následne zazneli skladby pochádzajúce z deväťdesiatych rokov - Walking In My Shoes z roku 1993, It's No Good z roku 1997 a A Question of Time z roku 1991. Spevák Dave Gahan predviedol napriek zdravotným problémom spred niekoľkých týždňov úžasný výkon.
Po singli Precious a rytmickej klasike Fly On The Windscreen sa spustil lejak a pršalo až do konca. Dve skladby Little Soul a Home zaspieval Martin Gore.
Po piesňach Come Back, In Your Room či novinke Peace spustili Depeche Mode niekoľko perfektných hitov - singel I Feel You, Policy Of Truth z albumu Violator (1990) hit Enjoy The Silence. Známu skladba Never Let Me Down Again z albumu Music for the Masses (1987) ukončila základný set anglickej skupiny.
Po neutíchajúcom potlesku nasledovali prídavky - prvou skladbou bola Stripped, za ňou Master And Servant a pieseň Strangelove ukončila prvú časť prídavkov. V druhej časti
nevynechali singel Personal Jesus a rozlúčili sa skladbou Waiting For The Night.





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára