O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

18. 4. 2009

Lavína v Žiarskej doline



V nedeľu, 14.4. som sa bola pozrieť na následky „storočnej lavíny“ v Žiarskej doline. Prvá lavína spadla 26. marca a bola sériou viacerých, ktoré spadli neskôr z rôznych strán. Lavíny úplne zmenili dolinu. Nie je tam les, len obrovská masa snehu (do výšky 15-20 metrov). Žiarska chata bola (na počudovanie) v poriadku. Odniesla si to chatka pri nej, ale škody nie sú veľké. Prostredie však na mňa pôsobilo odstrašujúco. Ľudia (a tých bolo v nedeľu v Žiarskej dosť) nechápavo krútili hlavami.













2 komentáre:

  1. Ivka, tá lavína musela byť hrozná, ešteže ste Žiarsku nenavštívili v čase, keď padala... máš super stránku.Pozdravuje ťa Rozka.:) Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-))
    ...a dúfam, že ju vtedy nenavštívil nikto...

    OdpovedaťOdstrániť