O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

27. 2. 2009

Lyžovačka















Ak niekto sníva o rozprávkovej lyžovačke, môžem odporučiť Semmering v Rakúsku, konkrétne lyžiarske stredisko Stuhleck. Trošku som tam šla s obavami, či to moje koleno osem mesiacov po operácii vydrží...ale šlo to. Krásne prostredie, panoramatická reštaurácia vo výške 1 643 m, 4-6 sedačkové lanovky (na ktorých cestou hore oddychujete), trate rôznych náročností, vstupný systém Freemotion - žiadne zdržiavanie s lístkami...stačí si dať kartu Keycard do vrecka a turniket sa otvorí (kedy to bude u nás?) Takže, bol to zážitok. Bližšie info na ( aj webové kamery - aktuálne počasie):
www.spitalamsemmering.com
alebo na:
www.stuhleck.com
Prikladám aj nejaké fotky.

2 komentáre: