O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

15. 2. 2009

Moja trieda - projekt Kedy bývam šťastný



Žiaci mojej triedy pracovali na peknom projekte Kedy bývam šťastný. Na hodine prírodovedy sme sa rozprávali o tejto téme Žiaci jednotlivo rozprávali, kedy bývajú šťastní a kedy nie, ako prežívajú tieto pocity, čo všetko by mohli spraviť pre to, aby tých negatívnych bolo čo najmenej...Taktiež sme sa rozprávali o tom, ako môžeme k tomu prispieť my, aby aj ľudia v našom okolí bývali šťastní.
Na hodinách výtvarnej výchovy každý žiak technikou koláže zobrazil túto tému na výkres. Deti pekne povystrihovali obrázky z časopisov, prípadne fotografie, niektoré predmety a pozadie dokreslili. Práca deti zaujala, obrázky sme pospájali špagátom a vítajú nás každý deň pri vstupe do triedy.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára