O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

9. 2. 2009

Moja trieda - animácia

No a túto animáciu sme robili s deťmi v 1. ročníku v programe Revelation Natural Art. V animácii je nastavená vyššia rýchlosť (pre jej veľkosť som ju umiestniť nemohla), tak aspoň takto a v prezentácii.





Moja trieda



Tak toto je moja trieda - 1.B. Navštevuje ju 12 úžasných detí - 5 chlapcov a 7 dievčat. Sú to šikovné detičky a ako každý prváčik sa veľmi rady učia čítať, písať prvé písmenká, prvé slová a vety.
Prešiel prvý polrok a ja Vám ich postupne predstavím trošku bližšie. O ich aktivitách sa môžete dozvedieť aj na tejto stránke našej školy:

http://zshu.sk/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=30&Itemid=66


Výtvarný krúžok - 2009/2010

Toto sô prace detí v krúžkoch Envirko - tvorivko a Výtvarný od začiatku školského roka:

2 komentáre: