O blogu a o mne

Moja fotka
Vitajte na mojom blogu. O čom bude? O všetkom možnom...umenie, práca, šport, hudba, dovolenky...skrátka mix. Možno niektorí z vás nájdu inšpiráciu v rôznych nápadoch, radách, fotografiách, článkoch...a možno vy inšpirujete mňa. Teším sa na vás. A teraz niečo o mne: Som učiteľkou 1.- stupňa ZŠ. Momentálne učím prváčikov. Vyštudovala som Pedagogickú fakultu PU v Prešove. Mám veľmi blízko k výtvarnému umeniu - mám za sebou osem rokov " pravidelných návštev" ZUŠ a štyri roky SUPŠ ( keramika). Okrem výtvarného umenia je mojou srdcovkou Depeche mode ( opäť sa teším na koncert)a lyžovanie ( už som vďaka nemu po plastike ACL - predný krížny väz kolena). Mám dve úžasné deťúrence Silviu a Roberta.

30. 1. 2009

Tvorivé dielne








Začiatkom novembra 2008 sa zúčastnili niektoré pani učiteľky z našej školy ( ZŠ Dargovských hrdinov v Humennom) priebežného vzdelávania na tému Rozvoj jemnej motoriky u žiakov – tvorivé dielne. Keďže jeho prvú časť sme v januári úspešne ukončili, chcela by sme sa s Vami podeliť o zážitok, ktorý sme pri zhotovovaní niektorých výrobkov mali aj my. V prezentáciách nájdete okrem inšpirácie a podrobného návodu aj fotodokumentáciu z jednotlivých dielní, nazvaných Jar, Leto, Jeseň a Zima.Prezentácie nájdete na stránke:

http://zshu.sk/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=37&Itemid=79

Aby ste mali nejakú predstavu, tak som priložila pár fotiek.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára